ianuarie 09, 2012

TIHNA CE-AM POFTIT

Cam aşa pot numi Sărbătoarea Naşterii Domnului. A fost cel mai frumos şi liniştit Crăciun, într-o familie minunată, care a ales ceva neobişnuit pentru această zi, fără agitaţie, fără călătorii peste hotare... Că aşa îţi vine de sărbători, să faci alteceva, să te dai peste cap, să te faci un balot de nervi; că trebuie să faci o grămadă de cumpărături, să faci pachete şi pacheţele, să vizitezi pe toata lumea (parcă ar fi intrat zilele-n sac, că altele nu vor mai urma), să te trezeşti că nimic nu ţi-a ieşit, că alții hotărăsc pentru tine, că eşti mai epuizat decât înainte, de această dată, de atâta stat în picioare, a fost şi mai şi, te-a demolat, ţi-a făcut ochii cât cepele, cearcănele s-au instalat, migrenele au apărut, ... Ei au ales să rămână acasă, la gura sobei, lângă bradul împodobit, să reînvie bucuria darului, aşteptând colindătorii cu bucate tradiţionale, dar şi întorcându-i, pentru o clipă, prin copilărie. Au ales să-mi lumineze feeric amintirile şi să le facă să strălucească, mult mai mult decât erau în inima mea – amintiri cu gust de Crăciun, gustul unui Crăciun adevărat, ca acasă, povestea de care nu mă îndepărtez prea mult, cât ceru-i de plumb și încă-i zăpadă, să nu-mi scape, să mi se întipărească în minte, să-mi fie citită când gândurile-mi sunt aiurea... și să mă întoarcă acasă.
Mulţumesc, Rodica! Mulţumesc Brett! Mulţumesc Brody! 
Mulţumesc, vouă, că îmi citiţi povestea. 

Un comentariu:

  1. Multumesc din suflet pentru aceasta poveste minunata, care a cuprins toate trairile mele, tot ce am pierdut dar am regasit in acest Craciun tihnit si linistit si frumos prin simplitatea lui, dar plin de amintiri dragi, care imi vor umple sufletul de caldura peste ani. Va multumesc din suflet ca ati acceptat invitatia noastra, ca ne-ati fost alaturi si ne-ati luminat casa cu dragoste si caldura si ne-ati ajutat sa regasim bucuria Craciunului.

    RăspundețiȘtergere