ianuarie 17, 2016

Am pățit-o !

De la un prânz... în buricul târgului.
O supă cu gustul acela bun de tot felul de conservanți ... Dar felul doi, dubios... Să tot fie legume, să tot fie prăjite și ele...și să tot fie primele îndoieli la primele înghitituri... încercam din răsputeri să aflu de unde, de la ce...  
Mi-am zis... Înghite, nu gusta!“
Să vă spun ce a urmat? Am intrat în „dospeală“... Da! Ați auzit bine. M-am „înciocălat“ (vorba prietenilor, făcând haz de necaz).
Aștept de trei zile să mă„desciocălez“.


(Eli Gîlcescu)

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ușor la intoxicare, greu la dezintoxicare... Sunt în a cincea zi de tras și... prea puține semne spre mai bine

      Ștergere
    2. Cu cât e mai vechi omul, cu atât mai greu

      Ștergere
    3. Șase zile... Atât a ținut!

      Ștergere