februarie 15, 2020

Nimic să nu rămână nespus


Zațul de cafea

Un telefon se auzea undeva departe. Și cineva cățărându-se la fereastră. Era aproape amiaza. M-am trezit târziu. Cu toate semnele unei răceli. A doua în această iarnă. Și se pare că tot de la Luca mi se trage. Deși purta mască, atingerea a fost de-ajuns să se instaleze confortabil. Cu amețeli, dureri de cap, jenă la înghițit, nas umed, ochi înfierbântați, uneori cald, prea cald, alteori frisoane. Temperatura 35°C. Credeam că termometrul e de vină. Am încercat altul. Aceeași. Știam că și temperaturile sub 35,5°C semnifică o îmbolnăvire a organismului. Astfel, 29,5°C poate cauza leșin, 27°C – comă, 25 °C – deces. Hipotiroidismul și disfuncția hipotalamusului (regiunea creierului care reglează temperatura) duc la homeostazie. Și emoțiile răcesc corpul, mai ales cele puternice și persistente (Sindromul Wilson).
Stresul și hipoglicemia induc o scădere a temperaturii.

Dana F. mi-a sugerat să iau urgent ParaSinus. După prima pastilă, am început să mă dezmeticesc. Se apropie ora 5 p.m. Semnele de odinioară și-au pierdut din intensitate. O iau pe a doua.
Până văd ce se întâmplă, vă povestesc visul de azi noapte, sau mai bine zis din noaptea dintre vineri și sâmbătă. Citeam că visele sunt într-adevăr profetice dacă apar în timpul nopților de luni spre marți, precum și în cele de vineri spre sâmbătă. Acestea pot descifra viitorul celui care le visează și al rudelor sale. Atunci am găsi și răspunsul la problemele care ne macină. E adevărat că aseară m-am gândit la Lucas. I-am scris lui Yi. Încă nu știu nimic despre ei.

Știai că petreci în medie 6 ani din viață visând?
Știai că ai în medie între patru și șase vise pe noapte? La 5 minute după ce te trezești, uiți jumătate din ceea ce ai visat. După zece minute, uiți aproape tot.
Știai că cei mai mulți visează în culori totul. Puțini visează în alb și negru, mai ales vârstnicii.
Onirologii spun că zațul de cafea sugerează nesiguranță, oboseală, teamă de viitor, de a acționa, nevoia unui sfat, neîncredere...

Oboseala, da. Chiar și teama de ce va fi.

Eli Gîlcescu

15.02.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu